Styremøte – september 2017

Buvassbrenna Hytteforening avholdt styremøte på Buvassbrenna lørdag 30.09.

I forbindelse med oppkjøring av skiløyper på Buvassbrenna 2017/2018 har styret fornyet avtale med scooter kjører Jørn Vidar Lindborg fra Tunhovd.

Avtalen innebærer at han skal kjøre opp samme løype som i fjor samt en forlenget sløyfe til nedre del av Buvassbrenna. Styret har mottatt henvendelser fra hytteeiere i nevnte området som svært gjerne ønsker å bli koblet på vår løypetrase. Da det ligger minimum 20 hytter i dette området vil vi kunne motta ytterligere økonomisk bidrag til å finansiere løypekjøringen til vinteren.

I tillegg skal han kjøre opp traktorveien (Buvasshallin) som går fra Krafselivegen og opp til Skreivavegen på Lyseren. Styret har søkt grunneiere om tillatelse og omsider mottatt aksept for å gjenåpne løypa som Bent kjørte i mange år.

Hytteforeningen har vedtatt å melde oss inn og abonnere på skisporet.no

Dette innebærer at ved hjelp av en «GPS Tracker» som er festet til scooteren, kan vi motta oppdateringer når Jørn Vidar har kjørt.

Ved å gå inn på www.skisporet.no søke opp f.eks. Tunhovd Nore og Uvdal så vil man finne oppdatert løypeinformasjon. Det finnes også mobil applikasjon «APP» som heter Skisporet.

Styret vil om kort tid sende ut en brukerundersøkelse eller «Quest back» på epost til alle medlemmene.

Her vil vi stille noen enkle spørsmål om hvor tilfredse dere er med kvaliteten på løypene samt hvor stor betalingsvilligheten er for å få bedre og flere løyper.

Ut fra de tilbakemeldingene vi får fra undersøkelsen kan vi planlegge den videre driften med løypekjøring.