Info – september 2015

Styret i Buvassbrenna hytteforening hadde styremøte på Buvassbrenna 19. september. Følgende saker ble behandlet på møtet.

Faktura
Det er kommet flere tilbakemeldinger ang faktura på vann og kloakk. Det vil kommet et eget innlegg med forklaring av faktura.

Skiløyper
Styret har mottatt et skriv fra Bent øye der han klargjør hva vi som brukere av løypene kan forvente oss med tanke på oppkjørte løyper. Les egen sak.

Fiber
Styret har undersøkt mulighet for fiber til hyttene.  Hallingdal Kraftnett har kommet med et grovestimat som ligger på 20-30000 pr hytte. I tillegg trenger hver hytte abonnement hos Hallingdal Breiband som levere Altibox- Denne Altibox-tjenesten vil i første omgang kun inneholde internett, ikke TV.

Postkasser / Infotavle
Styret har bedt Nils Rodegård om å se på mulighet for å sette opp et ekstra postkassestativ. Det er kommet 5-6 tilbakemeldinger fra hytteeiere som ønsker postkasse. Den store infotavlen vil da evt bli fjernet og erstattet med en mindre tavle i tilknytning til de to postkassestativene.

Fiske med garn i Buvatn
Det er mulig å låne fiskegarn fra Nes Nordmark fiskeforening ved Gerd Jorde, tlf 41420811, gjorde@onine.no for fisking i Buvatn.

Websider
På litt sikt vil styret kun bruke disse sidene som infokanal. Ønsker dere å få mail når ny info legges ut, abonner på nettsiden ved å legg inn mailadressen på høyre side .

Hilsen styret i Buvassbrenna hytteforening

2 kommentarer til “Info – september 2015

1. Tidligere år har vi kunnet ringe brøyter hvis vi skulle på hytta på tidspunkt nesten ingen andre var der; så ble veien brøyta, og vi kunne ta kontakt hvis det kom et plutselig snøfall. Er det mulig å gjøre det i vinter?
    Solveig i hytte 99.

2. Tidligere år har vi ringt brøyter når vi skulle på hytta utenom helger, eller på tidspunkt hvor vi stort sett var aleine på området. Hvordan blir det i vinter, er det mulig med telefonkontakt hvis det skulle komme et overraskende snøfall? Hvilke avtaler er gjort med brøyter?